Giełda Minerałów i Wyrobów Jubilerskich- mój debiut :)

Witajcie,

Wczoraj wróciłam z Ogólnopolskiej Giełdy i Wystawy Minerałów, Wyrobów Jubilerskich, Muszli, która odbywa się co roku w poznańskiej Arenie. Jak sama nazwa wskazuje, giełda obejmowała szerokie spektrum produktów: tak kamienie półszlachetne, skamieniałości, minerały pokaźnych rozmiarów,  półfabrykaty do robienia biżuterii, jak i gotową biżuterię z przeróżnych materiałów. Dzięki temu mogłam również zakupić niezbędne materiały, dowiedzieć się więcej o kamieniach i kruszcach, a także poznałam dużo interesujących ludzi- prawdziwych pasjonatów, fachowców, którzy udzielili mi dużo rad i krytycznych uwag. Za to jestem im bardzo wdzięczna. Dziękuję też wszystkim, którzy mnie odwiedzili i mi kibicowali.








Porządnie zmotywowana, z nowymi pomysłami siadam do pracy ;)

Komentarze

Popularne posty